سیستم صوتی هوشمند

سیستم صوتی هوشمند، این‌بار شما را از خواب بیدار می‌کند! صبح می‌شود، آفتاب می‌زند و پرده‌های اتوماتیک، کشیده می‌شوند، نور آفتاب به صورتتان می‌خورد و سیستم صوتی خانه هوشمندتان شما را با یک موسیقی ملایم از خواب بیدار می‌کند. ممکن است کارهای روزمره‌یتان را بهتان یادآوری کند. می‌توانید با او صحبت کنید و مهمان اول تمامی دورهمی‌های خانه‌یتان خواهد بود.

اسپیکرهای خانه هوشمند یا همان اسمارت اسپیکرها، دستگاه‌هایی هستند که قابلیت اتصال به شبکه اینترنت را دارند و از طریق فناوری‌های صوتی مانند دستیارهای صوتی (مثل Siri اپل، Google Assistant گوگل، Amazon Alexa آمازون و دیگران) کار می‌کنند. این اسپیکرها به کمک میکروفون‌های خود قادر به شنیدن دستورات صوتی کاربران هستند و از طریق صدا پاسخ می‌دهند.

مزایای سیستم صوتی هوشمند

  • هوشمند و سخن‌گو: کاربران می‌توانند از این اسپیکرها برای درخواست اطلاعات مختلف، مانند وضعیت هوا، اخبار روز، ترافیک و غیره استفاده کنند.
  • کنترل‌کننده هوشمند: این اسپیکرها می‌توانند به عنوان یک کنترل‌کننده برای دستگاه‌های هوشمند خانه مورد استفاده قرار بگیرند، مثل روشن و خاموش کردن چراغ‌ها، تنظیم دمای ترموستات و موارد مشابه.
  • لذت موسیقی: وظیفه اصلی این سیستم، پخش موسیقی‌ست. و کاربران می‌توانند با اجرای دستورات صوتی، موسیقی را از سرویس‌های پخش موسیقی اینترنتی یا دستگاه‌های متصل به آنها پخش کنند.
  • یادآوری و هشدار: کاربران می‌توانند از این اسپیکرها برای تنظیم یادآوری‌ها، ایجاد لیست‌های خرید و برنامه‌ریزی روزانه و همین‌طور آلارم‌های سر صبح استفاده کنند.
  • امنیت: سیستم صوتی هوشمند شما می‌تواند مثل یک پلیس رفتار کند و در صورت وقوع سقت از خانه شما، آژیر خطر بکشد.
  • ادغام با سیستم خانه هوشمند: این اسپیکرها معمولاً با دستگاه‌های هوشمند دیگری که قابلیت اتصال به اینترنت دارند، مثل تلویزیون‌ها، دستگاه‌های صوتی، و حتی یخچال‌ها و اجاق‌ها هماهنگ می‌شوند.

برندهای مختلفی مانند Google Home، Amazon Echo، Apple HomePod و بسیاری دیگر اسپیکرهای خانه هوشمند تولید کرده‌اند. این اسپیکرها در حال توسعه و به‌روزرسانی هستند و توانمندی‌های جدیدی را بهبود می‌بخشند.

سیستم صوتی هوشمند شامل چه چیزهایی است؟

سیستم صوتی هوشمند از بخش‌های تشکیل شده است:

  • بلندگو که در ظاهر دیده می‌شود.
  • پلیر که می‌تواند از روی فلش یا بلوتوث صدا بخش کند.
  • آمپلی فایر، که همان تقویت کننده صداست.
  • منبع تغذیه

سیستم صوتی  هوشمند توکار

سیستم صوتی هوشمند توکار، همان‌طور که از اسمش پیداست عموما داخل سقف و یا دیوارها کار گذاشته می‌شود و شما هیچ یک از متعلقاتی که در بالا ذکر کردیم را نمی‌بینید. تنها روکش اسپیکرها از سقف بیرون است. و صدا پس از پردازش و دریافت از طریق وای فای یا بلوتوث توسط آمپلی فایرها تقویت شده و از اسپیکرهای توکار پحش می‎شوند.

از مزیت‌های سیستم صوتی هوشمند توکار این است که دیگر شما نگران جا به جایی و یا جای‌گیری باندها و متعلقات آنها نیستید و آن‌ها را همیشه روی سقف خانه هوشمندتان دارید و چون بخشی از اتوماسیون هستند، قابل کنترل شدن با تاچ پنل هوشمند و همین‌طور تلفن می‌باشند. اگر در فکر آن هستید که صداهایی مربوط به ورود و خروج افراد و یا سناریوهای دیگر در زمان مشخص پخش شوند. این اسپیکرها برای همین ساخته شده‌اند.  در ضمن احتمال آسیب دیدن آن‌ها نیز بسیار پائین است.

برای خرید تجهیزات هوشمندسازی کلیک کنید.

سیستم صوتی هوشمند میتواند دستورات را به صورت صوتی پردازش کند.

آمپلی فایر سیستم صوتی هوشمند

آمپلی فایرها در کل دستگاه‌هایی هستند که سیگنال‌های صوتی را دریافت و با تقویت کردن امواج صدا آن‌ها را به یک پخش‌کننده می‌فرستند. بعضی از آمپلی فایرها علاوه بر تقویت، می‌توانند صدا را همزمان پخش کنند و حتی طراحی و معماری صدا را با افزایش یا کاهش نویز تغییر دهند. صدا را  destrotion    کنند و یا صدا را از حالت معمولی آن تمیز تر (  Clean) کنند. در سیستم صوتی هوشمند‌ وظیفه اصلی آمپلی فایر تقویت صداست و تغییرات زیادی را در بافت صدا ایجاد نمی‌کند. شما همان موسیقی را می‌شنوید ولی چندبرابر قوی‌تر و رساتر.

خرید سیستم صوتی هوشمند

برای خرید سیستم صوتی هوشمند، باید به تمامی مواردی که در بالا ذکر کردیم توجه داشته باشید، همچنین قبل از خریداری یک سیستم صوتی توکار، باید محل قرارگیری آنها در دیوار را مشخص کنید و بدانید که دقیقا سیم‌کشی‌های مربوطه قرار است چگونه رقم بخورد. اگر نمی‌دانید، جای نگرانی نیست. کارشناسان خانه هوشمند ساوریا به شما مشاوره رایگان خواهند داد. جدا از مسائل مربوط به ساختمان، کیفی خروجی صدا را حتما در ولوم‌های مختلف تست کنید و توجه داشته باشید که آمپلی فایر چند کاناله برای چند اسپیکر خریداری می‌کنید. تصور کنید یک مهمانی دارید که ممکن است ساعت‌ها طول بکشد. طول عمر و میزان کارایی سیستم صوتی هوشمند در طولانی مدت نیز بسیار مهم است.

سیستم صوتی هوشمند ساوریا  چه امکاناتی دارد؟

بلندگوهای دو خروجیِ دارای توییتر ، صدایی شفاف و کریستالی برای شما ایجاد می‌کنند . باس قدرتمند این سیستم نیز شما را همراهی می‌کند تا یکی از خاص‌ترین صداهایی که تاحالا شنیده‌اید متعلق به خانه هوشمند شما باشد. نه کلیدی برای خاموش کردن و نه کلیدی برای روشن کردن. همه چیز بصورت بی‌سیم در گوشی هوشمند شما جای گرفته است. همچنین سیستم حذف نویز فعال باعث می‌شود تا شما هیچ صدای مزاحمی را هنگامی که از سیستم استفاده نمی‌کنید، نشنوید.

سیستم‌های صوتی بلوتوث ساوریا در انواع دو کانال، چهار کانال، شش کانال، هشت کانال و بیشتر (در انواع سفارشی) با توان‌های مختلف شامل ۷۰، ۱۰۰، ۱۲۰ و ۱۵۰ وات گستره وسیعی از انتخاب‌های متنوع را در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین کارشناسان سیستم صوتی ساوریا، بر مبنای سایز، نقشه و نیاز شما افتخار پیشنهاد بهترین سیستم صوتی را برای خانه هوشمند شما دارند.

با سیستم صوتی هوشمند خانه‌یتان ساعت‌ها برقصید

پکیج سیستم صوتی ساوریا

دیگر کسی از فلش برای گوش کردن به موسیقی استفاده نمی‌کند . حجم حافظه‌ها زیاد شده و پیدا کردن یک آهنگ میان انبوهی از آهنگ‌ها کار دشواری نیست. همه آنلاین شده‌ایم و تقریبا همیشه آنلاین موسیقی گوش می‌دهیم. از طرفی سبک طراحی‌های داخلی مینیمال شده و طراحان در تلاش هستند با کمترین متریال ناخواسته مانند انواع کلیدهای برق یا پنل‌ها ، خانه رویایی شما را طراحی کنند .از سمت دیگر مشتری‌ها علاقه دارند بابت امکانات کاربردی هزینه کنند و پنل‌های پخش موسیقی به معنای واقعی کلمه بی‌استفاده هستند. همه این‌ها به این معنی‌ست که دوران پنل‌های موسیقی تمام شده است.

اسپیکر بلوتوثی خانه هوشمند

اسپیکرهای سقفی بلوتوثِ بدون پنل، راه حل نهایی از بین بردن همه سیم کشی‌ها و لوازم ناخواسته در سیستم اتوماسیون خانگی و یا حتی تجهیز خانه‌ها با معماری و ویژن سنتی است. با استفاده از این سیستم‌ها به راحتی و با یک کلیک می توانید گوشی هوشمند، تلوزیون هوشمند، تبلت و یا لپتاپ خود را به سیستم صوتی خود متصل کنید و از کیفیت ناب این سیستم بهره مند شوید. اما این همه ماجرا نیست.

لذت رقص با اسپیکرهای هوشمند

جلوه‌هایِ بصریِ زیبایی را برای شما ساخته‌ایم . تا زمانی که یک موسیقی آرام بخش را با صدای معمول گوش می‌کنید (تا۸۰ درصد ولوم صدا) همه چیز در کنترل شماست . اما با افزایش حجم صدا و پخش یک موزیک ریتمیک، این شمایید که دیگر در اختیار سیستم صوتی خود هستید .

جاذبه های بصری (رقص نور) وارد مدار شده تا انرژی شما را به حرکات موزون تبدیل کند و شما را بر روی ریتم موسیقی سوار کند. جادویِ هنرِ موسیقی با تکنولوژی ترکیب شده و تجربه‌ای بی‌نظیر از نور و صدا را برای شما فراهم کرده است .